Post by subtficonsuffstat on Feb 6, 2022 21:08:08 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Tank Rumble ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Tank Rumble IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange mynter ▞▞▞
▞▞▞ Super Tank Rumble 2022 version ▞▞▞
Kan det spilles offline. Jeg kan ikke alltid være online
Jeg spiller dette spillet med mod for ingen tid på å samle ressurser, men spillet starter med data, så jeg er dårlig dette spillet, så jeg klikker på 3 stjerner
Det er flott, men vær så snill å gjøre det offline, det er en ting til ...kan du legge til noen atombombevåpen som ville vært kule
Flott spill, både konseptet og utførelsen av å lage din egen tank har blitt gjort perfekt - utmerket jobb av utviklere! Veldig godt laget.
Utmerket spill, virkelig rett frem å forstå og det store utvalget av mulige kjøretøy er enormt. Det er veldig tilfredsstillende når du bygger en nesten uforgjengelig tank og går på en seiersrekke og deretter får hatten overrakt deg av en helt nyskapende tank som du prøver å kopiere.
Dette er så kult og morsomt akkurat som Roblox i gamle dager
Jeg liker dette spillet, men fiks FEILEN!!!! Nå!!!!!
Spillet er morsomt, men ubalansert. Til å begynne med er det morsomt som fra lvl 1-5, men jeg blir stadig matchet med høyere og noen ganger lavere nivåer (jeg er lvl 7 når jeg skriver denne anmeldelsen) det ville vært flott om du ville bli matchet med personer på ditt nivå. Annet enn den ubalanserte matchmakingen er det gøy.
Den ryker
et bra generelt spill selv om det er ovasjoner alle krasj
Dette spillet er veldig morsomt og strategisk, men matchmakingen er litt dårlig, hver gang jeg finner en kamp, blir jeg sammenkoblet med lvl 20 tanker mens jeg er lvl 13, vær så snill å fikse dette er veldig irriterende og sløser med gull
Dette spillet er en gave fra Gud. Og jeg er seriøs akkurat nå. Jeg lastet ned dette spillet for første gang for ca. 3 år siden, og det var kjempegøy. Jeg lastet den ned på nytt for et par måneder siden, og det føltes som en helt ny opplevelse. Flere ting, mer tilgjengelighet, hva ikke. Absolutt anbefale.
Det er bra til å begynne med, men kampanjen er intetsigende, og da jeg nådde nivå seks begynte den å matche meg med nivå 8 9 10 og oppover, og jeg kunne ikke gå et høyere nivå på grunn av dette. Jeg har avinstallert nå fordi det ikke er gøy å tape gjentatte ganger
Flight Pilot Simulator 3D பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் vgse
Veldig bra!
Super Tank Rumble Casual ouf
Jeg liker de oppgraderbare delene, grafikken osv., men jeg vil at sandkassefunksjonen skal legges til spillet bare for å prøve noen deler som jeg aldri har vært i stand til å prøve, men gjør at sandkassemodusen ikke gir deg noen trofeer i det hele tatt. Dette spillet er FANTASTISK, og jeg vil fortsette å spille det!
Dette spillet er søppel, du kan ikke engang balansere mellom en spiller på høyt nivå enn deg
Helt useriøst jeg kan ikke spille uten at det står "pålogging mislyktes" Andre tanker er veldig vanskelige, for eksempel, hvorfor kan du ikke legge til ferdighetsbasert matchmaking Det er veldig vanskelig å komme opp i nivå
én stjerne for grafikk, én stjerne for evne til å spille gratis, én stjerne for idy of game. minus for 10eu-100eu per kjøp (hva det gir? ingenting +ikke alle familier kan betale det, det vil si diskriminering) andre minus for, ingen oppgraderinger, spillet er ute ganske lenge, men det er ingen ekstra detaljer ingen ekstra våpen ingen ekstra nivåer etter å ha nådd lev 30. det er derfor 3 stjerner, bra spill i en periode, men ikke for permanent spilling, blir kjedelig ..bytter fra 3 til 1, til mange hackere og juksemakere
virket morsomt, men vanskelighetene med kampanjeoppdraget gikk fra utfordrende til dumt umulig i ett hopp. fienden hadde våpen på samme nivå den ene runden til å ha supervåpen den neste
Beste tankbyggespill
Det har vært et av de beste spillene jeg noen gang har spilt i mitt liv. Det er et flott spill hvor du kan bygge din egen tank med ubegrensede kreative måter å gjøre det på. Jeg anbefaler alle å prøve spillet!
Super Tank Rumble Casual games awc
Jeg elsker dette spillet, jeg husker første gang jeg spilte det. Sååå vanedannende.
det er morsomt, og hvis du er den personen som liker å rote til ting, er dette et spill du må prøve
Veldig gøy, men legg til flere oppdrag å spille
Se spillet er bra, noe som betyr at det ikke er noen feil i det. Når det er sagt, er matchmakingen misvisende...du kjemper ikke mot andre mennesker. Motstanderen din har én strategi ... bulldoze fremover inn i deg mens du skyter vilt ... det er ingen måte 100 spillere alle gjør akkurat det samme ... det er en datamaskin som kontrollerer andres skapelse. Det blir gammelt etter en stund.
Fint spill jeg liker det fordi det også kan ta oppgradering av våpen som ikke er i fri ild, så det er det beste spillet jeg liker super tank rumble 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻...
Asomem-spillet, men bare ett problem som en dag starter dette, men det lukket seg og jeg klikker igjen, men igjen skjedde dette, så vær så snill å fikse det, ellers vil jeg gi dette spillet 0 stjerne og slette det ok😒
Et bra spill, men jeg liker ikke at du må vente så lenge for å spille mer...
Super Tank Rumble Casual ouf
Spillet er veldig bra, men jeg liker ikke å ha små deler på tanken min, men det er fortsatt et fint spill, jeg håper du får 5 stjerner Det var alt for det.
Liker bygningen =)
Hei! Det er totalt juks og ingenting mer siden jeg må møte for sterke spillere. Hvis jeg for eksempel trenger 15 ganger for å skyte og drepe en tank, vil den tanken bare bruke 2 til 3 kuler for å fyre meg opp og drepe meg. Og det er ikke bra at det kreves penger for å spille en kamp, men likevel krever det litt penger, og det er veldig vanskelig å få en bit, og brikkene er veldig unike og våpnene også. Det største problemet er i det hele tatt at jeg må ansikt også betyr for sterke spillere. Men jeg vurderer fortsatt til 5 stjerner
Godt spill fint spill én ting, dette ser ut som det trenger forbedring og det er spillere som ikke engang lager tanks, de er bare hva de vil. 2 Byggesystemet trenger flere gjenstander og forbedret følsomhet, jeg føler at dette spillet er ment å hete super kjøretøy rumble i stedet for tank fordi folk lager roboter og andre rare ting. Og jeg vil gjerne ha en ny oppdatering som inkluderer alt det jeg sa.
det er et bra spill! bortsett fra det faktum at du bruker 100 drivstoff når du kjemper mot noen. kan du få det til minst 10? det ville være fornuftig. gjør det og du fortjener det siste 🌟
Super Tank Rumble Hygge zesm
Det er flott, men det er mye som kan gjøres for å gjøre spillet mer interessant og mer spillbart. Tillater kontrolltilpasning for en. Og nivåer der du må passere terane for en annen. Hvis mobilitet ble en større faktor på noen nivåer, kan det hende du trenger forskjellige tankdesign for noen nivåer.
Når jeg graver spillet, kommer jeg sannsynligvis til å betale for dette. og jeg betaler ikke for spill. fortsett med det gode arbeidet, så skal jeg jobbe meg for å betale dere. Selv om jeg er ganske sikker på at mange faller ned rangeringen med vilje for lettere kamper. Jeg tanket noen av dem, og noen ganger er skaden deres dobbelt så stor som min.
hvorfor jeg bare gir tre stjerner.fordi at når jeg er i kampen, står det alltid at jeg tapte, men fienden har dårligere helse, ingen rustning fordi jeg brøt den og da er det urettferdig fordi jeg gjorde mer skade på fienden og jeg har bedre helse så er de opprørt over dette
Bra spill, men matchmaking er litt dumt, du går inn i kampen med en overmannet fiende på samme tid
Jeg elsker spillet, men jeg må møte fiender på høyere nivå, noe som er veldig urettferdig, du må fikse dette eller så sletter jeg denne appen
Jeg hadde fremgangen min betalt, det har gått 2 år, og jeg fant det igjen, jeg håper det er sparing
spillet er veldig bra bortsett fra at du trenger poeng for å spille dette, og de er begrenset til 10 poeng på en dag ved å se 10 zomato-annonser ..
Super Tank Rumble Hygge zesm
BH
Jeg elsker dette spillet fordi jeg spiller det og vinner, men problemet er at poengene er vanskelige å få, men jeg delte det til vennene mine👍👍👍🙂
Ikke noe problem jeg dette spillet 👌👍 mo klage
Spillet er et rot jeg spilte i omtrent 20 minutter halvparten av online flerspillerkampene fienden har ikke engang en bot som får deg til å tape. Du er i stand til å bygge din egen bot, som er ganske kult, men testingen fungerer aldri. Jeg bygde meg en ryddig bot Jeg testet den og den fungerte bra. Jeg bestemmer meg for å slåss med den, plutselig fungerer den ikke lenger
Ganske morsomt, men (1) byggherregrensesnittet er forferdelig og det er et skikkelig ork å oppdatere tankene dine og (2) feil i spillet vil koste deg kamper (f.eks. hadde jeg nettopp en kamp hvor tanken min ikke gyte på flere sekunder, så til slutt dukket det opp klemt mellom 2 deler av motstanderens maskin. Ikke pålitelig nok til at jeg kunne bruke penger på dette.
Grafikken og animasjonene er ganske bra, men vi kan ikke spille mot faktiske onlinespillere, og dette er så ille.