Post by subtficonsuffstat on Feb 6, 2022 21:23:26 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Home Design: House Decor Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Home Design: House Decor Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser generator penger ▞▞▞
▞▞▞ Home Design: House Decor Makeover 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er fantastisk, men i dag når jeg åpner spillet mitt, lastet det ikke, jeg har gjort alt jeg åpner, åpner dette spillet igjen og igjen, jeg avinstallerte det og installerte det igjen, men det laster ikke
Home Design: House Decor Makeover Tankenötter wbot
Spillet er din vanlige kamp 3, og rommene er fine. Men det er MANGE annonser (kan hoppes over etter 5 sekunder). Du kan se hele annonsene for bonuser.
Jeg måtte avinstallere appen fordi jeg ikke kunne komme forbi 2nd Tutorial Match-spillet, selv etter å ha lukket og åpnet appen noen ganger.
Det er et bra spill, og du kan spille et spill som Candy crush, så etter min mening synes jeg det er et bra spill 👍
dette spillet er perfekt for meg fordi jeg liker å dekorere rom og alt så jeg vil gjerne gi dette spillet fire STJERNER.
Søt spill
Spillene er flotte, og jeg vil gi det 5 stjerner av det var ikke for alle annonsene. Jeg har ikke noe imot noen få annonser, men mengden av annonser i dette spillet er overdreven, du må se en annonse etter hvert nivå.
Så dette er et veldig morsomt spill, huset mitt er så søtt det er stilen min, dette spillet er avslappende, men jeg må si at når jeg prøvde å se annonser for ting, fungerte det
Home Design: House Decor Makeover 퍼즐 fdmc
Dette er et fint spill, men det har mange annonser
Det er morsomt, men prisen og sånt er virkelig dumt, det ville vært bedre hvis det var rundt 100 dollar, det er fortsatt en veldig bra app, men prisen er det jeg ikke liker 👑
Kan ikke gi dette spillet mer enn 2 stjerner. Jeg forstår behovet for annonser, men når de bare fortsetter å komme og ikke lar deg gå inn i spillet igjen - det er irriterende. Jo høyere du går, jo mer betaler du for møbler og innredning. Noe som betyr at du må se flere annonser. Ikke morsomt. Avinstallerer.
Det er bra for tiden👍👍
Alt er et spill for å tjene mer penger å kjøpe for å designe huset ditt
Jeg misliker ikke spillet, men ingen av annonsene fungerer, så jeg får ikke med meg noe ekstra.
Det er et flott spill. Jeg har hatt det veldig gøy. Men en av tingene jeg ikke likte var hvordan alle tilleggene dukket opp og det blir irriterende.
Jeg elsker Home Design: House Decor Makeover Det er morsomt og spennende
jeg liker
Beste tingen 😍😍😍😍
Det er mange tillegg og vanskelig å bruke gjør en dårlig opplevelse pluss at det egentlig ikke er et puslespill
Det er gode spill, men ikke best jeg liker ikke dette så 1 🌟 Men ikke veldig dårlig.
Veldig moro
Dette spillet er veldig søtt og spesielt, og det hjelper å forberede huset 🏠👍🤗
Artig spill!-
Nydelig spill!! Jeg ga den fire stjerner på grunn av 2 problemer ..... #1 for mye annonser 😂 #2 Jeg spiller et candy crush-lignende spill. Prøv å fikse dette !!
Det er forferdelig... Du bruker mer tid på å se annonser for å få penger og boostere enn å spille selve spillet. Dessuten kan du aldri vinne mer enn 448 mynter er din heldige. Bortkastet tid😠
Den er full av tillegg
Dette så kult og vakkert wow 😍
Bra, men problemet er adda plzzz fjern tilleggene Ellers er det bra ☺️
Det er gøy at du kan dekorere huset 🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Annonsene lastes ikke kan derfor ikke få ekstra penger, bortsett fra det er det et fint spill
Hvorfor må ødelegge moroa med å lage mer og mer vanskelige nivåer i spillet ??!!😠 Kom ikke langt før jeg avinnstallerte. Det er ikke så bra at det kan kjøpes.
Jeg liker dette spillet veldig godt, den eneste ulempen er at du må gjøre utfordringen for å få penger til å kjøpe møblene. Alt i alt er det et flott spill!
Dette spillet er bra, jeg liker virkelig, jeg gir ikke dette femstjerners fordi ting er litt omfattende og plutselig vises annonsen
jeg elsker dette
til mange annonser
Det gir meg ideer om DIY funture
Dette er veldig morsomt. Jeg endret anmeldelsen min fra forrige gang fordi jeg FINNALY limte inn lvl 18. Det er et veldig morsomt spill. Det er et bra spill og det er morsomt. Etter min mening er det morsomt, men vanskelig.. derfor ga jeg det 4 stjerner. (Jeg er på min brors Google acc btw) Men det er veldig morsomt, og du bør laste det ned KUN hvis du liker slike ting:)
Nishu
Det er så vanskelig å laste ned 😶😶
Det var morsomt, men inkluderte en veldig dum mengde annonser
Sissy til mandag 6. 2021
Sonic 4™ Episode I Zręcznościowe ujsj
Beste spillet jeg har spilt
Dette spillet er kjempebra, men jeg hater at du får lite penger, for mye annonser og du må spille et spill hver gang for å få penger og du tar evigheter å spille spillet
Ikke last ned så mange annonser for å la være og hver gang 🙄 Jeg går inn må jeg vente 30 minutter 🙄
عزیزم ممنون 😁😁😁😁😁😁
Jeg liker det faktum at når jeg blir lei av puslespill, har jeg mange mynter å handle
Jeg liker dette spillet, så gir jeg 5 stjerner